Jak zmienić lekcje tak, by uczniowie naprawdę myśleli —

a szkoła była miejscem skutecznego uczenia się

Image
ZAPISZ SIĘ

Uczenie się jako efekt
MYŚLENIA

SERIA BEZPŁATNYCH WEBINARÓW

Dlaczego powstał ten cykl?

Bo coraz więcej nauczycieli i szkół w Polsce ma już dość wkuwania, oceniania pamięci i uczenia „pod test”.


Bo wiemy, że prawdziwe uczenie się zaczyna się od myślenia, rozumienia i refleksji, a nie od definicji i sprawdzianu.


Ten cykl powstał, żeby pokazać: jak wygląda szkoła, która myśli. Nie w teorii – w praktyce.


To webinary prowadzone przez nauczycieli i trenerów, którzy od lat pracują w duchu kultury myślenia.


Dzielą się lekcjami, pytaniami, porażkami i sukcesami – i pokazują, jak realnie działa nowy paradygmat edukacji.

ZAPISZ SIĘ TERAZ
  • Dlaczego „uczenie się jako efekt myślenia” zmienia wszystko. Krótko o nowym paradygmacie edukacji i dlaczego jest kluczowy dla szkół w Polsce.
  • Jak wygląda kultura myślenia w praktyce szkolnej. Przykłady rutyn i strategii, które od razu angażują uczniów w głębsze rozumienie.
  • Rola dyrektora i nauczyciela w tej zmianie. Jak wspólnie tworzyć środowisko, w którym myślenie staje się fundamentem uczenia się.
  • Jak wspieramy szkoły w procesie zmiany. Prezentacja naszego szkolenia dla rad pedagogicznych i sposobów jego wdrożenia.
  • Pytania i odpowiedzi. Czas na Twoje pytania i konkretne przykłady z innych szkół
ZAPISZ SIĘ TERAZ

Podczas webinaru pokażemy, czym jest ten nowy paradygmat edukacji, jakie zmiany wnosi do codziennej pracy w szkole i jak wygląda nasz program szkoleniowy dla rad pedagogicznych, który pomaga wdrażać kulturę myślenia w praktyce.

PROWADZĄCY: KATARZYNA I MACIEJ WINIAREK

26 sierpnia | godz. 20.00

Program najblizszego webinaru


"Nowy paradygmat edukacji:
uczenie się jako efekt myślenia"

Dla kogo?

Dla Dyrektorów

którzy chcą być liderami zmiany, wyprzedzać konkurencję i budować nowoczesną markę szkoły

Dla Nauczycieli

którzy chcą uczyć tak, aby uczniowie rozumieli i potrafili wykorzystać wiedzę w praktyce - od edukacji wczesnoszkolnej po liceum

Dla zespołów pedagogicznych

które chcą poznać narzędzia możliwe do wdrożenia od zaraz

które chcą realnie zmienić kulturę pracy, relacji i uczenia się

Nie musisz znać rutyn, mieć certyfikatów ani wielkich projektów.

Wystarczy ciekawość i gotowość do posłuchania praktyków.

Opinie o naszych webinarach online

Super wykład, gratuluję tematu, działań i pasji, moc pozdrowień!!!

- Małgorzata

Na pewno jest bardzo energetyzująca. Warto posłuchać praktyków o ich doświadczeniach, Pana Winiarka zawsze. Taka zmiana, którą proponuje Krytyczne Myślenie jest bardzo pożądana w polskiej szkole.

- Iwona

Dziękuję bardzo za rozwianie moich wątpliwości i zasianie dobrego ziarenka myślenia krytycznego 🙂

- Lidia

Bardzo dziękuję za to spotkanie. Uczę prawie 20 lat, chodzę na miliony szkoleń, ale dziś poukładały mi się w całość: zdobyta wiedza, doświadczenie i osobista pasja do rozumienia świata. 🙂

- Dorota

- Justyna

Dziękuję serdecznie - fantastyczne poprowadzone bardzo motywujące wystąpienie

Jak to działa?

  • Co miesiąc zapraszamy Cię na 2–3 bezpłatne webinary tematyczne
  • Każdy prowadzi doświadczony trener lub nauczyciel, który pracuje w duchu nowego paradygmatu
  • Wybierasz te, które Cię interesują – możesz zapisać się na jeden, kilka lub cały cykl
  • Po zapisie dostajesz przypomnienie i dostęp do transmisji
  • Nie musisz być na żywo – wszystko obejrzysz, kiedy chcesz (jeśli wybierzesz opcję z nagraniem)
ZAPISZ SIĘ TERAZ

To nie jest kolejna teoria o „innowacji w edukacji”.

To głos ludzi, którzy zmieniają szkołę od środka – dzień po dniu, lekcja po lekcji.

Co zyskasz uczestnicząc w webinarach?

Dostęp do konkretnych lekcji i przykładów – jak wygląda kultura myślenia w praktyce

Pomysły, które możesz wykorzystać już jutro, bez rewolucji i zbędnych materiałów

Lepsze zrozumienie nowego paradygmatu uczenia się – bez akademickiego języka

Autorzy akcji

Katarzyna Winiarek

Trenerka myślenia krytycznego, Certyfikowana Brain Coach, językoznawczyni, absolwentka filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego.


Od wielu lat dyrektorka Instytutu Krytycznego Myślenia, odpowiedzialna za metodykę i jakość szkoleń dla trenerów, nauczycieli oraz dyrektorów szkół.


Tworzy autorskie programy edukacyjne promujące kulturę myślenia krytycznego, refleksyjne przywództwo i inteligencję emocjonalną.


Kompetencje rozwija m.in. w Foundation for Critical Thinking oraz Project Zero (Harvard), interesując się neurodydaktyką i świadomą edukacją dzieci oraz dorosłych.


Autorka polskiego przekładu książki Lindy Elder i Richarda Paula, autorytetów w dziedzinie myślenia krytycznego.

Maciej Winiarek

Ekspert i trener myślenia krytycznego, kompetencji 4K.


Z wykształcenia menadżer, ale z pasji edukator - od 18 lat działa w polskiej edukacji sprowadzając i upowszechniając innowacyjne metody z całego świata. Zajmuje się myśleniem krytycznym od 2006 roku. Przez ponad 15 lat był Dyrektorem na Polskę Fundacji „TOC dla Edukacji”. Współzałożyciel szkoły "Thinking Zone” – pierwszej w Polsce szkoły uczącej myślenia krytycznego. Twórca ogólnopolskiej sieci „Szkół Uczących Myślenia”.


Organizator i prelegent kilkudziesięciu konferencji w całej Polsce. Prelegent i trener podczas zagranicznych konferencjii szkoleń: USA (Las Vegas, Baltimore, Floryda, Waszyngtonie), Japonii, Niemczech, Peru, Hiszpanii, Litwie.

Dołącz do liderów zmiany w polskiej edukacji.

Zapisz się na webinar online i rozpocznij wprowadzanie idei „Uczenie się jako efekt myślenia” w swojej szkole.

Zapisz się na najbliższy webinar

Zapisz się na webinar
  1. Udział w webinarze na żywo

Co zawiera bilet?

0 PLN

BILET STANDARDOWY

Zapisz się na webinar
  1. Udział w webinarze na żywo
  2. Nagranie z webinaru
  3. Zaświadczenie

Co zawiera bilet?

19.90 PLN

BILET PREMIUM

Zapisy dotyczą pojedynczego webinaru.