Jak zmienić lekcje tak, by uczniowie naprawdę myśleli —
a szkoła była miejscem skutecznego uczenia się
Bo coraz więcej nauczycieli i szkół w Polsce ma już dość wkuwania, oceniania pamięci i uczenia „pod test”.
Bo wiemy, że prawdziwe uczenie się zaczyna się od myślenia, rozumienia i refleksji, a nie od definicji i sprawdzianu.
Ten cykl powstał, żeby pokazać: jak wygląda szkoła, która myśli. Nie w teorii – w praktyce.
To webinary prowadzone przez nauczycieli i trenerów, którzy od lat pracują w duchu kultury myślenia.
Dzielą się lekcjami, pytaniami, porażkami i sukcesami – i pokazują, jak realnie działa nowy paradygmat edukacji.
Podczas webinaru pokażemy, czym jest ten nowy paradygmat edukacji, jakie zmiany wnosi do codziennej pracy w szkole i jak wygląda nasz program szkoleniowy dla rad pedagogicznych, który pomaga wdrażać kulturę myślenia w praktyce.
PROWADZĄCY: KATARZYNA I MACIEJ WINIAREK
Dla Dyrektorów
którzy chcą być liderami zmiany, wyprzedzać konkurencję i budować nowoczesną markę szkoły
Dla Nauczycieli
którzy chcą uczyć tak, aby uczniowie rozumieli i potrafili wykorzystać wiedzę w praktyce - od edukacji wczesnoszkolnej po liceum
Dla zespołów pedagogicznych
które chcą poznać narzędzia możliwe do wdrożenia od zaraz
które chcą realnie zmienić kulturę pracy, relacji i uczenia się
Nie musisz znać rutyn, mieć certyfikatów ani wielkich projektów.
Wystarczy ciekawość i gotowość do posłuchania praktyków.
Super wykład, gratuluję tematu, działań i pasji, moc pozdrowień!!!
- Małgorzata
Na pewno jest bardzo energetyzująca. Warto posłuchać praktyków o ich doświadczeniach, Pana Winiarka zawsze. Taka zmiana, którą proponuje Krytyczne Myślenie jest bardzo pożądana w polskiej szkole.
- Iwona
Dziękuję bardzo za rozwianie moich wątpliwości i zasianie dobrego ziarenka myślenia krytycznego 🙂
- Lidia
Bardzo dziękuję za to spotkanie. Uczę prawie 20 lat, chodzę na miliony szkoleń, ale dziś poukładały mi się w całość: zdobyta wiedza, doświadczenie i osobista pasja do rozumienia świata. 🙂
- Dorota
- Justyna
Dziękuję serdecznie - fantastyczne poprowadzone bardzo motywujące wystąpienie
To nie jest kolejna teoria o „innowacji w edukacji”.
To głos ludzi, którzy zmieniają szkołę od środka – dzień po dniu, lekcja po lekcji.
Dostęp do konkretnych lekcji i przykładów – jak wygląda kultura myślenia w praktyce
Pomysły, które możesz wykorzystać już jutro, bez rewolucji i zbędnych materiałów
Lepsze zrozumienie nowego paradygmatu uczenia się – bez akademickiego języka
Katarzyna Winiarek
Trenerka myślenia krytycznego, Certyfikowana Brain Coach, językoznawczyni, absolwentka filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego.
Od wielu lat dyrektorka Instytutu Krytycznego Myślenia, odpowiedzialna za metodykę i jakość szkoleń dla trenerów, nauczycieli oraz dyrektorów szkół.
Tworzy autorskie programy edukacyjne promujące kulturę myślenia krytycznego, refleksyjne przywództwo i inteligencję emocjonalną.
Kompetencje rozwija m.in. w Foundation for Critical Thinking oraz Project Zero (Harvard), interesując się neurodydaktyką i świadomą edukacją dzieci oraz dorosłych.
Autorka polskiego przekładu książki Lindy Elder i Richarda Paula, autorytetów w dziedzinie myślenia krytycznego.
Maciej Winiarek
Ekspert i trener myślenia krytycznego, kompetencji 4K.
Z wykształcenia menadżer, ale z pasji edukator - od 18 lat działa w polskiej edukacji sprowadzając i upowszechniając innowacyjne metody z całego świata. Zajmuje się myśleniem krytycznym od 2006 roku. Przez ponad 15 lat był Dyrektorem na Polskę Fundacji „TOC dla Edukacji”. Współzałożyciel szkoły "Thinking Zone” – pierwszej w Polsce szkoły uczącej myślenia krytycznego. Twórca ogólnopolskiej sieci „Szkół Uczących Myślenia”.
Organizator i prelegent kilkudziesięciu konferencji w całej Polsce. Prelegent i trener podczas zagranicznych konferencjii szkoleń: USA (Las Vegas, Baltimore, Floryda, Waszyngtonie), Japonii, Niemczech, Peru, Hiszpanii, Litwie.
Co zawiera bilet?
0 PLN
BILET STANDARDOWY
Co zawiera bilet?
19.90 PLN
BILET PREMIUM